Príprava potvrdenia potrebné na to,

Začiatkom decembra sme zaviedli čistý

Ankete na tému Postgraduálneho vzdelávania lekárov sme požadované pre usporiadanie zmeny systému postgraduálneho vzdelávania vzdelávanie získať čo najväčší prehľad o tom, čo lekári túžba a ktoré problémy v oblasti vzdelávania sa cíti ako jeden z najdôležitejších Pri zmene právnych predpisov, ktoré stanovuje potreby pre postgraduálne štúdium klinického vzdelávania a učenia sa, snažíme sa o svoje názory v budúcnosti.

Začiatkom decembra sme zaviedli čistý

Naozaj dúfam, že novela, na ktorej návrh je energicky v týchto dňoch pracuje, spĺňa naše spoločné potreby: ak chcete umožniť pestovanie systém postgraduálneho vzdelávania a učenia sa uistite sa, že tento systém nebol v súčasnosti faktorom pre odlety z našich mladých spolupracovníkov v zahraničí. Bolo to príjemné prekvapenie pre mňa, ktoré sa zúčastnili štúdie, takmer šesť a pol tisíc spolupracovníkov 2 a tiež päťdesiat percent tisíc spolupracovníkov zahrnuté v prieskume hovorené poznámky. Vďaka všetkým kolegom, ktorí anketu vyplnili, a tiež tie, ktoré mi poslal svoje názory tvárou v tvár, je mi ľúto, ak som naozaj nemal reagovať.

Je potrebné zaviesť osobné povinnosť správcu na školence, ktorý sa pripojí k vzdelaniu a vzdelávaniu. Je nevyhnutné, dodržaná podľa vzdelávacieho programu, ako aj školenec bol presunutý na jednu viac úradu až po súhlasom správcu. Musia byť špecifikované práva a aj povinnosti, správca, školence ako aj podobne zamestnávateľ, ktorý vo vzťahu k vzdelávaniu a učeniu sa tak dobre, ako by mal byť navyše uvedené možné assents verzus tieto tri subjekty. Musia byť definované v návrhu zmluvy medzi zamestnávateľom a tiež školencem na školence nie stal sluhom.

Súčasný dizajn postgraduálneho klinického vzdelávania je prakticky končí pre zdravotníckeho povolania a tiež pre zdravotné stredisko, najmä pre nemocnice nefakultní. Úpravy v systéme postgraduálneho vzdelávania a učenia sa, napriek tomu, nie je možné urobiť bez zmien v iných gule celého systému zdravotníctva českej republiky napríklad, nielen povinnosti, ale aj správne ekonomickej analýzy trénerov, obmedzenia zo ZP na poistencov, keď ide o zneužitie na pohotovosť, porušovanie zdravotné stredisko lekári existenčnú závislosť na mimoriadnej situácie riešenia, a pod l Osobná skúsenosť: z profesorov, ktoré nemajú skúsenosti s organizová – ho vzdelávania a programov základných kmene neponúkajú dostatočné informácie, pravdepodobne aj sami o sebe nie sú vzdelaní.

Nemám rád priamych závislosť

Lekári bez špecializované znalosti na arbitrariness centra odbornej prípravy. Vzdelávanie pracoviská tam je niečo, ako výsledok, môžete diktovať problémy, za ktorých povoľuje lekári bez špecializácie kvality kvalifikácie. Nie je výnimka, že lekári majú v praxi boli splnené, ešte potvrdenia nemôže ísť, pretože spoločnosť alebo riaditeľ divízie nefunguje po tom, to je najvhodnejší pre neho, tak pre nižšie príjmové pokračovať vo fungovaní ako aj čakajú na šancu.

Nemám rád priamych závislosť

Súčasný systém postgraduálneho vzdelávania je zneužitím zdravotníckeho povolania v chystá na hodnotenie a tiež je diskriminačný pre ženy, zdravotníkov a aj niektoré mužské lekár, ktorého rodina podmienky neumožňujú, aby ste absolvovať zdĺhavé stáže počet rokov zbytočné obočie, cez úrady vyššieho druhu. Sadzby stáž a programov, ktoré treba opraviť, a tiež zabezpečené. Mnoho mladých zdravotníkov sú nútení robiť učebných štipendiá platiť zo svojich prostriedkov.

Optimálne v podkroví izba zamestnávateľa lekára. Určite by to bolo ideálne pre každého lekára aj napriek vybral špecializované začal pracovať v zdravotníckeho zariadenia oblasť druhu, university, university, postgraduálne vzdelávanie, určite by dôjsť z 90% na nečistoty spoločnosti. Len pre príklad, po 1-2 roky, v závislosti od zvolenej oblasti, by sa mohli rozhodnúť, napríklad na ambulantnú loptu, a tak ďalej. Príprava na atestáciu by mali byť oveľa kratší, maximálne 3 roky. Určite by to bolo vhodné rozšíriť sortiment z pridanej vysvedčenie.